Merhabalar arkadaşlar 9 günlük bir bebeğim var ve 5.5 yaşındada bir kızım şuan aşırı bir kıskançlık göstermiyor gibi yada bize çaktırmıyor bilmiyorum ama benim içimde ki bu yetememk duygusu beni bitiriyor kızım ilk öğrendiğinde okula falan gitmek istememişti ozman kardeşi olacağı için ona bağlamıştım sanırım artık bunu kabullenmiş şuan çok kıskançlık yok gibi ama ilerleyen zamanda çıkarmı ortaya nasıl davranmam gerektiğini de tam bilmiyorum onunla extra ilgilenecek kimsede yok yanımızda lohusalıktanmı yetememektenmidir nedir bilmiyorum ama bu durumu iadere etmek çok zorluyor beni