merhaba dün doktora gittim ve vajinal ultrason ile keseyi gördü 5+3 oldum bugun🥲 hafyaya yine çağırdı belki kalp atışını duyabiliriz inşallah🙏 gebelikten kaynaklı kist oluşmuş ama bu işimize yarar progestoran sağlar ve tutunmasını kolaylaştırır dedi doktor. Sizler böyle bişey duydunuz mu