Pembe4242 Zlhaygt 33 haftamdayım temizligim bitti şükür bebiş aşagı inmiş baş pozisyonda suan cok agırlaştım sonlara bırakmamak gerek ;) normal rutin sil süpür yapıyorum
Bulut21 Neyse ki benimde kardeşim gelecek haftaya kış temizliği yapacaz beraber hepimize kolay gelsin 😂🥰