Merhaba güzel anneler.1 ekim salı günü sezaryan olacaktım 38+6 da nihayet beklenen gün gelmişti sabah 8 de hastanede idik yatış işlemleri başladı odaya geçtim ve nst ye bağlandım sancılarım çıktı tabi ben hissetmiyorum bu sancıları 😊daha sonra ameliyat için hazırlıklar başladı sonda takıldı hiç hissetmedim bile nihayet ameliyathaneye geçtik orda damar yolum açıldı serum bağlandı spinal olacaktı ameliyatım ameliyat ekibi çok iyiydi anestezi yapan doktorum da beni yönlendirdi başımı ceneme yaslamam istendi başımı hiç oynatmamam söylendi ve o belden yapılan uyuşturma iğnesi yapıldı hiç acımadı 🥹çünkü içimden hep dua ettim ben işlemler yapılırken hep dua okuyordum kendimde idim sonra bacaklarıma doğru bı sıcaklık geldi sonunda uyuşmuştu belden aşağısı odadaki bütün Dr lar benim başımda idi Doktor eğer kendini kötü hisseder isen söyle hemen uyuturum seni dedi ama ben kendimi kötü hissetmedim sonunda Dr a sordum bebeğim alındı mı dedim çok az kaldı dedi şimdi geliyor dedi ve o an geldi canım oğlumu gösterdiler bana hemen ağlamaya başladı oğlum 🥹🥹 oğlumu aldılar getirdiler benim de dikisim yapılıyordu bu süre zarfında inanın ne cekistirme hareketleri ne acı ne sizi hiç bir şey hissetmedim çok şükür herşey Yolunda gitti korktuğum gibi olmadı ameliyatım bitti ve beni odaya aldılar ilk yarım saat hiç bir acı sızı hissi yoktu uyuşma etkisi geçince başladı sızılar o biraz zorladı beni uyuşma tamamen geçince su icmemi söylediler ve yavaş yavaş içmeye başladım o gün sabaha kadar kahve su ve bitter çikolata tükettim kayısı suyu içtim sabaha kadar gaz çıkışı olması gerektiği söylendi benim gece yarısıni geçmişti gaz çıkışı olması o gaz çıkışı olana kadar sancı oldu biraz gaz çıkışı olduktan sonra rahatladim
Rabbim bütün hamilelere bebeklerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 🌹
Bu arada oğlum saat 10.20 de dünyaya geldi 3440 Gr doğdu paşam ❤️🌸