Kızlar ben de pazartesi gittim. İğnenin 8. Günü idi. 11.5 ve 10 mm olmuştu. Yarın tekrar gidicem. 10igne vurmuş olucam. Sizce yeteri kadar büyür mü. İğnenin 5. Günü yumurta gozukmemesti. Gonalf 75 dozlarim. Değiştirmedi dozu. Bugün için de ilişki verdi. Ne diyorsunuz bu duruma? Tutar mı biseyler. Rahim duvarı kalınlığı da iyi dedi bu arada