babygirl02 cabım bende senin gibiyim benimde ileri derece değil eşiminde bi sprunu yok 1 kimyasal 1de kürtaj oldum kalp atısı duyulmadıgı icin , ama evleneli 3 senem bitti 4. Senedeyim 3 kere klomen 3 kere femara denedik 1 aşılama olucaktı yumurta gelişmedi bende daha fazla devlet hastanelerinde sürünmek istemeim uyaran olsaydı en basından hic masraf yapmadan direk tüp bebek yapardım , suan tüp bebekle hamileyim