Selmagkk Kızlar 6+5de doktora randevüm var kalp atışı duyulurmu görünmesi için neler yapıyorsunuz ultrasonda siz kaçıncı haftada duydunuz kalp atışını bebişinizin🙈
Minicikbal Selmagkk duyarsın canım inşaALLAH ben kaybettiğim bebeğimi 6+4 de duymuştum şimdikinde de geç gittim biraz 7+5 ti sanırım duyduğumda
newmommmyy2 Selmagkk ben 6+3 te duymuştum sizde duyarsanız büyük ihtimalle ama duymazsanızsa hiç korkmayın daha 7ye 8e kadar yolu var bu haftalar daha erken sayılıyor 🥰
melissannesi Selmagkk Hayırlı olsun arkadaşım 6+2 de yarın ben gidicem duyarsam yazıcam sana tekrar🤭 5+1 de girmiştim kesede bebekde görünmüştü bakalım nasip☺️
melissannesi Canım gittim dr a 6+1 im kalp atışı duyduk şükür herşey yolunda🤲🏻🩵 Hadi darısı başına🤲🏻♥️
Sevim1902 melissannesi ben de 6+ 1 aynıyız 😍hayırlsı olsun yarın ben de gidicem inşallah her şey yolundadır🤲
Sumeyyee_ Selmagkk bugün 7+2 malesef duyulmadı henüz 10 gün sonra tekrar gidecegm. Siz gttiginizde duyarsinz umarm çünkü kalp atışını duymak için gidipte duyamadikca çok büyük stres yasiyorum
melissannesi Sumeyyee_ canım ben ilk kızımda 7+4 de duymuştum her gebelik farklı demekki bende bugun duymam diye düşünmüştüm aalında ama valla hızlıca geliyo bizimkisi 🤭🤲🏻