DENIZ_55 Gmzcngz bizde 12+5 haftaligiz 2 gün sorna 13 olacağız şimdilik iyi arada migde yana oluyor dediğin gibi anlık kasik ağrım oluyor yarın muanem var inşallah tahminde bulunur cinsiyet konusunda sunalık belli degil
Nergisimmm Gmzcngz 13+2 bugün geçen hafta doktor tahminde bulundu kız gibi dedi ama bı sonraki kontrolde netleşir bende hep kız istiyordum ve öyle hissediyorum 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah. Kasık ağrısı arada oluyor mide bulantım ve kusmalarim hafiflemisti tam ama tekrar başladı 😑
Gmzcngz Desdem49 bende tam bugün girdim . Biraz kasık ağrım var gibi ama korkmaya gerek yok diye düşünüyorum birde cinsiyet belli midir acaba ?
Desdem49 Gmzcngz bir hafta sonra gidince öğrenirim inşalalh 12 haftalıkken gittim dr bir ay sonra gel söylerim dedi bakalım artık sizin belli mi
Mdha Bizde 13 haftalığız bizimde cinsiyetttimiz henüz belli değil 12 haftamda serklaj yapıldı sürekli istirahat halindeyiz
Mdha Gmzcngz 2 gebelik kaybım var rahim ağzı yetmezliği teşhisi kondu bu üçüncü gebeliğim o yüzden rahim açılmasın erken doğum önlemek amaçlı atıldı
Gmzcngz Mdha yaa çok geçmiş olsun duyduğum bişey ama neden olduğunu bilmiyordum . Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin
Gmzcngz Aserpil yaaaa çok sevindim rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bakalım bizim ne olacak 😊😊
Sevincey 13+3 bu gun. Doktor erkek dedi bakalim. Kasik agrisi bende yasiyorum. Midem bi tuhaf hala gecmedi dun aksam midem o kadar kotu oldu bulantim yok amma kustum. Ilk defe boyle bi sey basima geldi.
KonuMankeni Biz de 13 + 1 olduk. Bulantılar bayağı azaldı hayatım normale dönmeye başladı. Geçen perşembe günü ikili testin ultrasonu Yapıldı. Doktor %90 kız dedi. İnşallah hayırlısıyla ikinci kızım olacak 😊