Benimde şubat sonuna doğru olacak inşallah 🌸
Ben 10 tane 0-3 ay uzun kollu zıbın, 5 tane ayaksız alt ,5 tane sıfır kol zıbın,7 tane 0-3 ve 3-6 ay ayaklı ve ayaksız tulum aldım şapkalı eldivenli, 10 tane yeni doğan çorap aldım. Birde isimli hastane çıkışı yaptırıcam başka bir kıyafet almayı düşünmüyorum doğana kadar sizde ilk önce zıbın ve tulum alabilirsiniz öncelikle ☺️ Kız olacağı için bi kaç tane elbise de aldım yaz için 3-6 ay ve 6-9 olarak boyutlarına göre bazı markalarınki çok küçük oluyo