Begovicka ahahahaha bende parça parça sevmiyorum ya toplu gelsin hepsi daha iyi 0-3 aya kadar herşeyi mağazadan toplu aldım ama ufak tefek eksikleride aklıma geldikçe aldım şimdi 3-6 ay neye ihtiyaç varsa aldım 6-9 ayıda al dedi eşim ee çocuk 1 tane değil ki 2 tane diğerininde eksikleri oluyoe battı canım kocam battı 🤣