Serpiltunc96 Su son 3 4gundur aşırı Kaşık ayrım var yürüdükçe sanki dpgum yapıcak gibiyim sizce neden böyle oluyor
Kumral60 Serpiltunc96 Normal dogum pozisyonunda bebegin canim bas asagi cati agrisi yapiyor dogum icin vucut hazirlaniyor bende oyleyim sagdan sola donerken yururken filan cok fena ama az kaldi cok sukur.
Kumral60 Serpiltunc96 Canim doktorum bana erken dogum riskin yok dedi bunlar olabilirmis ama dogum kanalina girerse filan is degisir.
Kumral60 Bgusta benimde 28 de dondu sonra soldan saga gecti rahatladim baya simdi tekrar sola yerlersti agri basladi daha donmesin de cekerim.
Kubrakezer Bende 35 ama pek o kadar agrimiyo geçen hafta kontrolde nst de sancı çıktı 1 parmak açılma da var ama ben pek hissedemiyorum. Ama bi an once doğum yapmak istiyorum. Sezeryan mi normal mi olacağı hakkında da doktorum hiç bişey söylemiyo