Elos_1907 KIZLAR 31 haftalık gebeyim 63 ile hamile kaldım 70 kg suan iyi mi sizce kilo alımım. ? Bebek kaç kg olmalı ?
BerivanLina Elos_1907 yoo kilo alimin gayet iyi en son kontrole gittiginde bebek kac kiloydu su an 1200 1400 arasi olmasi lazmdi galiba
mlkkk Elos_1907 bebek bu haftalarda kaç kg oluyor hatırlamıyorum ama sizin aldığınız kilo Şuan için bence iyi benim de almak istediğim doğum sonuna kadar max 10kg sonrasında vermek çok zor😅ilk hamileliğimde 68le hamile kalıp 88 90la doğuma gidip doğum sonunda 82yi gördüm 2sene 75 e zor düştüm sonra böyle olma deyip 1senede 66ya geri düştüm yine hamileyim 75i geçersem devamı gelir diye ödüm kopuyor😂
MucizeAnnesii Elos_1907 bende 28 deyim almak hiç istemiyorum . Doğum sonrası kilosuyula uğraşamam diyet bana göre değil 😃
Elos_1907 Ay kızlar içimi rahatlattınız valalh tabi her bünye farklı bebeğim sağlıklı olsun haftasıyla uyumlu olsun da gelişmesi önemli olan tabi
babygst Elos_1907 hemen hemen aynıymışız 30+5 61 le kaldım 67 şu an bebekte 1520 gr doktor gayet iyi dedi Bu arada kızıma 55 le kalıp 65 le girdim o 3 aylıkken 61 ile kaldım tekrar yani emzirme dolayısıyla veremeden kaldım
Mucize-1 Mervecimbidur benimkide önden gidiyormuş doktor karbonhidrat ve şekeri kesti 78 dim düştüm 76 yim 1 bucuk aydan beri🙈bundan fazlasını almak istemiyorum ama doktorum saolsun önlem almasaydı şuan 80 ni gecmistim🤰🥰
Mucize-1 Mervecimbidur bende yiyorum canımda işte çocuğum için kesmek zorundayim 🤣ben önemli değil kilom illaki doğumdan sonra verilirde ekmek makarna şeker bulgur faln yani karbonhidrat şeker idare edecez🙈
Mervecimbidur Mucize-1 bana doktorum hamilelikte sağlıklı beslenme diye bişey olmaz canın ne çekiyosa yiceksin dedi ki öyle de oluyo zaten bi problemimiz yok şükür doğumum da normal görünüyor şuan 😅
Mucize-1 Mervecimbidur 68 kilo ile kaldım hamile 5 6 aylik olana kadar 76 oldum canım şimdi çok şükür dikkat edince 76da kaldım 1 bucuk aydir🤣
Mervecimbidur Mucize-1 ye gitsin ya doğumdan sonra zaten gitcek gitmese bile benim için önemli değil ben tiroit hastasıyım zaten kiloluyum😂
Zhr_mom1 Kilo almaktan korkuyormmm . 2 aylık tam şuannn . Kilo almadım bu zmna kdrrr dikkt ediyorumm hattaaa 1 kilo vrmişşm doktor kusuyor mudun die sordu hyr dedim kusmam yok çok şükür ama dikkt etmk zorndyım smraa doğum kiloları zor veriliyor minyom tipliyim🥹🙏🫶