Sinan35eda Meliha09 ay Sağ salim kavuşun inşallah bende 25 ekimde geçen sene doğum yaptım dikkatimi çekti yazmak istedim merak ettiğin birsey olursa sorabilirsin bizde 25 ekimde 1 yaşımıza giricez
aysenuraydin2 Meliha09 iki numara kızım 24 Ekim’de doğmuştu 🥰 şimdi üç numara kızıma hamileyim 16 Ekim’de doğacak nasipse 🤲🏻
Meliha09 Sinan35eda sağol canım çok teşekkür ederim biraz tecrübem var benimde ikinci sezeryanım ama bi korku ve acemilik sarıyor yine insanı ister istemez😊
Sinan35eda Meliha09 ya hayırlısı inşallah aralarında kaç yıl var peki benim daha gebeliğim yok ama bazen yeni doğan veya küçük bi bebek görünce diyorum nasıl olcak daha yaşına girdi ama insan ne bileyim kucuk görünce diyor benim ki de mi boyleydi😀
Edalisalya basakc36 Tam 38 e girince alacak nasip olursa doktorumuz son haftalar tansiyon çıktı bebişimde biraz minik kilo aldırmaya uğraşıyoruz sürekli atıştırma halindeyiz 🫣🥴