_mooms Zehra_Abbasbeyli Ördek yürüyüşü plates vs diyorlar dene istersen bi bazılarında da işe yaramıyor bazılarında yarıyor.
irem88 Bende 36+3 çok fenayım bir iş yapsam nefes nefese kalıyorum içime fenalık geliyor benim 4. Gebeliğim bunda aşırı zorlandım 34 den sonra sürekli yatmak istiyorum hayırlısıyla bir doğursak🤭
Gizemnur_ 39+1 son 6 gün diyor uygulama ama ne gelen ne giden hiç bişey yapamıyorum hayat zorlaştı 🫠🫣
Nes7616 Böğürtlen çayı yaptım bende şimdi ilk kez denicem , çok fenayım nezle oldum bide üstüne serumla ayaktayım böyle doğurabilir miyim enerjim gücüm olur mu onu düşünüyorum
Nes7616 Şimdi biz dinlenecek iyileşecek miyiz hareket edip doğumu mu kolaylaştıracağız öyle bir zamanlama ki yani yürüyüş imkansız