6 haftalıkken düşük tehdidi ile progestan fitil başlattı gittiğim doktor iki hafta kullandım sonrasında araştırma Hastanesi’ne kontrole gittim ordaki prof dr kullanmana gerek yok kullansan da olur kullanmasan da dedi kanama alanıyla ilgili bı şey söylemedi diye hatırlıyorum. Eğer duracağı varsa zaten bebek durur demek istedi şimdi fitil bitti iki hafta kullandım. İlaca devam edip etmemekte çok kararsızım. Bu durumu yaşayaniniz var mı acaba?