Periiiii_06 benim oğlumda 2hafta önden gidiyordu 37+1 de doktor, gelişimi Şuan çok iyi alttan muayene ederken uyaracağım doğum başlasın diye dedi iki gün sonra sancım geldi ama kendi doktoruma gidememe gibi bi durum oldu başka hastanede de açıklık yok bilmem ne diyerek sezeryan oldum.Kendi sancın gelipte doğum yapmak bence daha sağlıklı gibi hemen sütün geliyor. Direk gün alıp sezeryan olunca süt hemen geliyor mu bilmiyorum Şuan ikinciye hamileyim sancımı beklesem gün alıp mı gitsem diye şimdiden bende düşünüyorum🤔