Gamze_4934 ben emzikte biberonda mama da koymuştum doğduğunda bir iki damla da olsa emmesi yeter diyor ebeler ama ben riske atmak istemedim he biberonla yine beslemezdim yani eve geldiğimizde yarım ölçek mama yapıyorduk onu da kaşıkla veriyorduk ama hastanede ne olacağı belli olmaz diye koydum. Yanıma gelir gelmez emzik verdim ama zaten emzikten süt gelmediği için meme reddi korkusu yaşamadım çokta işime yaradı benim