meinbaby_ 26 ağustosta kürtaj oldum . 27 sinde doğum kontrol hapı kullandım. 28 günlük haptan en geç 1 hafta sonra adet olunuyormuş ama biteli 14 gün oldu ve hala adet olmadım . Yaşayan yada bilgisi olan var mı ?
Cansu-2600 meinbaby_ Kürtajdan sonra kanamam 10 güne yakın sürmüştü ama öyle oluk oluk değil normal ped kullanmıştım. 1 ay sonrada adet olmustum
Cigdm725 Kürtajdan sonra 1hafta kanama oluyor zaten En az 35 40 gün sonra adet oluyorsunuz bende kalp durması yaşadım benm böyle oldu adet bitti şuan 7 aylık hamileyim