Fatmanurakbltttt Kızlar kese yuvarlaksa kız uzunsa yada ovalsa erkek diyorlar doğrumu sizce sizinkiler nasıl
Gizem1992 Fatmanurakbltttt ultrason cihazini bastırdığı zaman kese oval gibi oluyor bastırmayınca daha yuvarlak yani bence bu teori de tutmuyor 😊😊
dlrterzioglu Fatmanurakbltttt İlk hamileliğim de yuvarlaktı kızdı… Bundan oval erkek dedi herkes ama bu da kızmış 🌷 Bende zaten tüm teoriler çürüdü bunda 😂
Guzelanne56 Fatmanurakbltttt fasulye ikiydı ıkı çocuğumda da kese biri kız bırı erkek oldu yanı tamamen sacmalık bence