Derennn700 Kızlar neler yapıyorsunuz transfer oldum dün nasıl geçiriyorsunuz ben bol su ve dinlenerek geçiriyorum
Sumeyyeky Derennn700 bol su kayısı ve ceviz yemiştim ilk 3 günde yatmıştım sonra günlük işlerimi yapmaya başlamıştım. İnşallah sağlıkla tutunsun bebişleriniz ❤️
Aybukecee Derennn700 öncelikle bebeğiniz sağlıkla tutunsun🥰 Ben evin içinde ufak yürüyüşler yapmıştım bol su ve havuç tüketmiştim salata yedim bol bol çiğ kuruyemiş. Çok aktif değildim ama sürekli de yatmadım yürüyüş yaptım cok şükür simdi 32 haftalık olduk
Seymarda Derennn700 canım hayırlı olsun günleri saymaya başladık mı 😀bende dinleniyorum arada yürüyorum ev içinde tekrar uzanıyorum