Emos1 Arkadaşlar kanamam vardı hastaneye geldik Çam Sakura’ya şu an bebek olduğunu bilmiyoruz düşük olabilir deyip gönderdiler başka bir şey yapamıyoruz dediler başına böyle bir şey gelen var mı
Semagzll Emos1 merhaba geçmiş olsun öncelikle kanamaniz ne zamandir vardı birde fitil iğne vermediler mi
Melikeex Emos1 ultrasonla bakmadılar mı ıgne fitil vermediler mi nasıl bı sey bu boyle Baska bı hastaneye gidin kartal e.a ya gidin yada Tuzla pendık neresı yakınsa
Emos1 Maalesef Çam Sakura da bakmadılar düzgün Medipol esenlere gittim detaylı bakıldı . Plesenta da kanama olduğu söylendi . Düşük tehdidi . Fitil verdi progestan verdi ve yatış önerdi