Annekuzusu066 Sevalturgutalp benim adetime üç gün kalası 8.93 ama gebelik var diyemedi ikilem arasında bıraktı beni
Nazli_3009 ozlem_2727 evet gittim bugün de görünmedi haftaya tekrar gel dedi bazen böyle olabiliyor çünkü hafta olarak geriden geliyor
Glr95 ozlem_2727 şuan bende sizinle aynı durumu yaşıyorum hatta haftalarımızda aynı son adete göre bebeğim 8 haftalık olması gerekiyor ama geç dollenmeden dolayi 6. Haftaya girdik bugün tahminimce yarın muayene var bakalım bende görebilecek miyim
ozlem_2727 Glr95 bende yarın gideceğim inşallah tekrar buraya yazarım bende öğleden sonra 3 gibi gıtcem bakalım neler olacak
Selenaslan01 Dün tekrar beta verdim 5. Gün adetim gecikeli 1 gün arayla verdim c.tesi verdiğimde 133 çıktı dün (pazartesi) verdiğimde 399 çıktı. Artış iyi mi acaba
cansuk34 Selenaslan01 2kati artmış benimde ilk 4gun adet gecikmesinden 3. Günden sonra az az arttı şimdi 2 katı artmaya başladı düzenli olarak. 5.haftamdayim kese var bebek gorunmedi henuz