Kızlar bugün nöbetçi acil ve kadın doğum nöbetçi var hastanede bende soğuk algınlığı geçirdim ardından kabarma kaşıntı yanma vücudumda başladı kadın doğum bakar mı hamileyim yoksa direk yetişkin acile mi gitmeliyim malum muayene ücretleri çok pahalı iki kez ücret vermek isteniyorum