Alone1453 6 haftalık gebeyim ilişki sonrası kanama oldu acşle geldım bebegın durumu ıyı oldugunu sölediler fakat dusuk rıskı var dedıler yatıs yapıldı çok korkuyorum bu durumı yasayan varmı daha sonra kanamam olmadı 😥
Canan0699 Alone1453 muhtemelen ilişkiyi yasaklarlar ve progestan iğne vurup birde ilacını verirler lütfen sende dikkat et birşey olmaz allahın izniyle çok geçmiş olsun
Havvabektas Alone1453 benim 16 haftalık kadar ilişki yasaktı daha 4 haftalık kanama geçirdim atlattık çok şükür 26+5 olduk
Alone1453 Çok teşekkür ederim inşallah birşey olmaz kan uyuzmazlıgımız vardı onun ıcın ıgne yaptılar serum taktılar ve pregesteron hap verdıler ama cok endıselıyım ilk defa bebegımın kalp atısını bugün duydum cok guzel bır duyguydu 🤲🏻😥
Canan0699 Alone1453 korkma canım benim benimde kanamam çok oldu 6 haftadan 5 aya kadar kanamalar yüzünden yattım hastahanede progestan kullandım iğne vuruldum suan çok şükür 33 haftaya geldik darısı başına😘
Alone1453 Canan0699 rabbim saglıklısıyla kıcagınıza almayı nasip etsin canım 🤲🏻bende suan ıgne yapıyolar kanamam durdu cok sukur progesteron kullanıyorum oda sanırım yan etkı yapıyor karnım agrıyor suanlık bır problem yok gozukuyor bebegımde ınsalllah böyle devam eder 🤲🏻🥹
Canan0699 Alone1453 korkma sitres yapma hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle bol bol yat zor senin için ama mecburuz☺
Alone1453 Canan0699 aynen canım haklısın sabırla beklıyıcez artık bende yatıyorum annem yanımda sagolsun o yardımcı oluyır ev ıslerıne falanda 🤲🏻😇