Zeyneep1919 Ay ilk gebeliğimde böyle güçlü sancılarım olmamıştı hiç bu hamileliğimde 2 haftadır her sancıda yerimden zıplıyorum 22 ekimde doktor sezaryen tarifi verdi durur mu o zamana endişeliyim tam 39.haftaya girmiş olucaz 22 sinde
Bgscelin Zeyneep1919 canım bebek hareketlerinden oluyor genelde bazen kasılta bazen karında atış şeklinde sancı olabiliyor
SancarMom Zeyneep1919 36+4 üm benimde yalancı sancılarım oluyor gibi ilk gebeliğim çok baskı yapıyor ve heryerim ağrıyor :(