_Prensesveprensannesi_ Ally_35 haksızlık ben doguramadim 🤣🤣sancilarim.geceden veri duzensiz düzene girmesini bekliyorum öyle gitcem hastaneye hastaneye gitsen suni takarlar dogururum da 2 gebelik olunca ne yasiycami bilince korkuyorum gitmeye😂😂😂😂
Ally_35 _Prensesveprensannesi_ ya o kadar abartılcak bişey yok aslında bende korkuyordum ama o ana geldiğin zaman mecbur doğıruyorsun herkes çok abartıyor ama acı illaki Olcak acısız hiçbişey yok ama doğru düzgün ıkınırsan bebek fırt çıkıyo hemen
1Ali Ally_35 bende aynı durumdayım iki gündür 39+3olduk , doğurmuşsunuz gördüm profilinizde hayırlı olsun, bu gaz sıkıştırma durumu ne kadar sürdü ağrı yapıyor her seferinde sancı mı acaba diye düşünüyorum
Ally_35 1Ali sancılarım kasıktan vurdu karın altından beni sırttan değil adet sancısı gibi ama biraz daha acıtanı canım
_Prensesveprensannesi_ Ally_35 doğurdum bende ama agzima ettiler gece 1 den sabah 7 ye kadar sanci çektim çocuğun boynuna kordon dolanmış açıklık tam gelmedi sabaha kadar bagrtilar beni 8 de sezeryana aldilar 😂😂
_Prensesveprensannesi_ Zeynep6095 sancıların siklasinca git seni durutmuycak hale gelenr kadar bekle 5 dk 4 dj bir sancin gelince git erken gidersen hastanede çok eziyet çekiyorsun evde rahat rahat sancı çek öyle git bişi olursa doktor son zaman anlıyor zatn
Zeynep6095 _Prensesveprensannesi_ saol canım benim yA bana bsey söyle ikinci dogumum ilkinde nişan geldi gittim üç cm le suniyi dayamşlardı travmaydı şuan ikinci gebeliğim 38 haftaym geçen cuma gittim doktor 3500 kiloya yakın olduğunu söyledi biraz tombikmş 4den sonra sezeryan olyomuş ya doktor dedi haftaya gel bakalm konuşalm bizde başlatablrz doğumu dedi ilk defa böyle duydum yani inşallah bu hafta gelir kendiliğinden yoksa sezeryandan da korkyorum öteki normaldi alttan muayene etti bi cm açlma var başı aşagıya inmiş dedi 3800 kdr ble rahat doğum yaparsın dedi bana bsey söyle ben napym eğer haftaya kdr gelmezse kabul mü edym doğum başlatmaya 🥹
_Prensesveprensannesi_ Zeynep6095 canım bana da aynısını dedi 39+4 de gittim dedi bı hafta daha bekleriz 40+4 de alırız dedi suni vereceklerdi benim de ilki normal doğumdu bende korkmuştum suni verilcek die 40+1 de apartmanın merdivenlerini sildim spor olsun die evde temizlik yaptım yemek yaptım ağrım başladı evde ağrı çektim diğer geceye kadar en son dayanamdim gittim 2.gun suni vermediler kendi sancım çok şiddetliydi ama nst de çok çıkmıyordu gece 1 de yatış yaptılar sabah 7 ye kadar sanci çektim gelmedi açıklık tam da kordon dolanmış başı bı santim bile oynamdi yukardaydi ondan acil sezeryan oldum yani demem o ki evde sporunu yap sancin başlayınca evde çek benim kordon dolanmam olmasa 2 saate dogururdum yani 2 ciler kolay oluyor diolar korkup stres olma bende hmn dogururdum da işte sıkıntı oldu sende olcak die bişi yok korkma belki muayneden önce sancin başlar yürüyüş yap merdiven in çık sürekli inşallah bı avazda alırsın kucağına
_Prensesveprensannesi_ Zeynep6095 doktorun verdi tarihe kadar gelmese kabul et bide Meryem Ana otu al suniyi taktıkları gibi suya koy ve Meryem suresi nas Felak Ayetel Kürsi oku ve bekle o doğumu hızlandırıyor gerçekten ben sancım oldunda koydum hastaneye gittim 1 saat sonra açıklık tamdı ama gelmedi işte 😂😂 açıklık 1 cm sa belki çabuk ilerler
Zeynep6095 _Prensesveprensannesi_ Aminn canım benim Allah razı olsunn bişekilde sağlıkla almşsın ya kucağına en önemlisi o herkesin serüveni farklı oluyo cidden çatı katnda oturuyorum çok dşarı gidip gelmyorum canım şimdi egzersiz yapym başlyım hurma bebeğe kilo aldryo dyolar onu da başlasam mı bilemedim hiç
Zeynep6095 _Prensesveprensannesi_ ya ne güzel evde okusam suya orda öyle döksem normal su olyo mu sıcakmı koyulyo su acaba
_Prensesveprensannesi_ Zeynep6095 kilo ya takılma 3500 demişler yeter bana da 3600 dediler 3350 doğdu 😂 sen bol bol ilişkiye gir korunmasiz
Zeynep6095 _Prensesveprensannesi_ dogru canım demekki ultrason cihazları dogru göstermyo herkes daha az doğum yapmş inşallah kendiliğinden gelir sancılarımm inşallah Allahım