Tarana Kızlar saçımızı kaçıncı ayda boyaya biliyoruz?Yoksa hiç mi boyayamiyoruz?Ben saç köküne sürmüyorum boya sadece uçları için tonlama
Arzukamer Tarana canim benim sac dip rengim sarı hic boyamadim 6 ci ayima girdim doguma kadarda düsünmuyorum hic güvenmiyorum boyalara 😊
Aryaalina Ben röfle yaptırmıştım son haftalarımda ama diplerime yaptırmadım çok az mesafe bıraktırdım küçük bi çizgi kadar hiç birşey de olmadı yine düşünüyorum 🧝🏻♀️
AlininAysesii Bana doktor boyayabilirsin dedi ama ben cesaret edemediğimden gökkuşağı gibi geziyorum 😂 20+1’iz.