sudemdgn gebe okulunda öğrendiğim bilgiye göre sancı başlamadan çatı muayenesi yapılmamali. Ancak sizin gebelik ilerlemiş doğum vakti gelmiş i yüzden çatı muayenesi yaptırabilirsiniz hem doğumu başlatma ihtimali de var ancak acilmaniz yoksa hadi sezeryan olayım o zaman demeyin. Sancı başladıktan sonra acilmalar başlar, çatı muayenesi çok da şart bir şey değil yani. Bebek doğum zamanını geçerse ve hala sancı baslamadihsa o zaman sezeryan yapmanızı öneririm. Kordon, bebeğin yönü vs uygunsa bekleyin. Bebeğiniz doğru zamanı kolluyor öyle düşünün :)