Mybabylove Bebiş hareket ettikçe kasıklarımda sancı oluyor. Bu doğum sancısı değildir herhalde değil mi?
Bgscelin Mybabylove yok canım büyüdüğü için artık hareketleri aşağıda hissediyorsun. Bide vucut doğuma hazırlıyor kendini rahim açılmaya başlar hassaslaşır extra ıslaklık olabilir vs
Mybabylove Bgscelin Teşekkürler ☺️Ay ilk defa canımı bu kadar ısrarla acıtmaya başladı haftamda ileri olunca dedim olabilir mi dogum sancısı falan acaba 🙈
Bgscelin Mybabylove yok bitanem o sancı biraz daha değişik oluyor. Riskin yoksa zaten korkma yuruyus yap iyi gelir