-Hale 23+2 oldum dünden beri sağa sola dönerken göbek deliği çevremde ağrım var. Yaşayan oldu mu acaba ?
Feyzanurguc -Hale 28+5 iz bende de hala geçmedi dönerken çok canım acıyor ama doktor normal karnın geriliyor haliyle dedi
-Hale Feyzanurguc grip atlattım acaba çok öksürdüğümden mi oldu diye düşünmüştüm. Batma tarzında ağrı , umarım geçer sizinde 🙏🏼