Cigdem61 genel anestezi oldum bende ama spinal denedikten sonra 🙄
İlk 2 gun hastanede baş ağrısı ve kulakta basınç uğultu mafetti beni ameliyattan ımmm kaç saat sonra hatırlamıyorum ama sabah 9 da oldum akşam zaten anca ufaktan kendime gelebildim üzerinde uyku oluyo gece sanırım ufaktan odada yürüdüm ertesi gün zaten koridorda kendi başımada yürüyebiliodum küçük tuvaletimede çıktım büyükte gazda çıktı
Eve geldim 2 gun evdede baş boyun ağrıları cok fazlaydı birde karındaki bant rahatsız ediyo sanki dikişlerin hareket anında ağrıyor gibi dün çıkarttım ağrımda yok
Bugun daha iyiyim mesela yemek masamı kurdum ufak tefek etraf toparladım filan