35+6 haftalığız tek yumurta ikizlerimle 8 gün sonra doğumum olacak inşaallah ama çok zorlanıyorum bide gebelik koleztasim var kaşıntıdan uyuyamıyorum heryerim kasinmaktan mahvoldu uykusuzluktan ölüyorum kalp çarpıntısı var ama şu 8 gün geçmiyor artık bana sizlerde durumlar nedir nasıl iyimisiniz sadece ben mi çok zorlanıyorum yoksa 🥺🥺 8 günü beklemeden gene alırlarsa kuvezde kalırlar mi korkuyorum da kafamda deli sorular doğum yaklaştıkça ufff