mA06 benimde açılmam ve sancım var 27 . Haftada başladı açıklık . Şimdi 29 oldum . İşe gitmiyorum hep uzanıyorum. Perinatolojiye gittim, hergün fitil yapıyorum, 1 gün aralıklarla progestan iğne , çok çook sancım olursa endol . Beni yatıracaklardı yanıma gelecek kimse yoktu, evde tedaviyi yaptık . Şu an sancıma uyandım .