Arkadaşlar 38+3 te başlayan sancilarim 38+5 te bebegimi kucağıma almamla son buldu.Poztif olmayan hiçbir doğum hikayesini okumadım ve kendimi çok inandrmistim benimde poztif bir hikayem olacak ve buraya yazacağım diye.Beklediğim ve inandığım gibi olmadı malesef nasip diyorum.bunu paylaşma amacım her ne şekilde olursa olsun sonucunun her halükarda herşeye değer ve değdi dedirtmesi.5 günlük taze bir anne olarak ve hala normal doğum olmasına rağmen sayısız sıkıntı çekmeme rağmen herşey için iyiki diyorum.Kizim sağlıkla kollarımda geri kalan herşey unutkuyor.Korkmayin güzel hamislerim süreç bı şekilde basliyor ve bitiyor 🤗🤗yazmak istedim sadece