Nurayocal Kizlar selam. Hep okuyoruz negatif insani korkutan dogum hikayelerini ve insan tedirgin oluyor. Yok mu pozitif hikayeleri paylasacak doguma yaklasan anne adaylarini olumlu etkileyecek? 34+1 im sun. Bir de dogumu kolaylastiracak yaptiginiz faydasini gordugunuz bir seyler var mi?
ozgeya Nurayocal Ben 4 ay önce doğum yaptım ve hikayemi paylaşmıştım.Arama kısmına Doruk Ata yazarsanız çıkıyor ☺️