Zeynep299 ben sızın yerınızde olsam kan verır enfeksıyon durumuna bakarım enfeksıyon ıhtımalı dıye düşünüyorum süt atesını ılk defa duydum, ınanın çevre herseye bende de oldu normal dıyorlar enfeksıyonu göz önünde bulundurun sonrası hastaneye yatış oluyor en azından gerek kalmadan tedavınızı olursunuz