Mrvtrk her marka her bebeğe iyi gelmiyor biz desiferol plus kullanıyoruz kolik bir bebek olduğu için doktorumuz bunu verdi bize probiyotikte maflor kullanıyoruz hem reflüsüne hemde gazına iyi geliyor doktorunuza sorun başka marka önerir size bizde doktor arkadaşımızın tavsiyesi ile ocean aldık çocuk 2X ağladı 2 günden sonra çöpe gitti monovit zaten hiç söylemiyorum bile ne içerik olarak iyi nede bebeğe rahat veriyor desiferolden sonra rahatladık. Birde doktorumuz bize sabah uyandıktan sonra yada ilk öğlen uykusuna geçeceği zaman ver damlayı dedi hangi marka olursa olsun 10 bebekten 7 sine huysuzluk yapabiliyor dedi aklınızda bulunsun probiyotik içinde gaz en çok akşam olduğu için 15.00 dan sonra verilebilir dedi