Merhaba bir şey danışmak istiyorum sizlere Ovülasyon testi yaptım çift çizgi sonrasında silikleşti çift çizgi olunca mı yumurtlama oluyor yoksa silikleşince mi önce yumurtlama sonra mı çatlama oluyor ve silikleştin sonra kaç gün değerlendirmek gerekiyor yoksa silikleşince hersey bitiyor mu biraz bilgi verir misiniz