esrabayhan Es_ilhan tekrardan merhaba , Neriman Hanım ile normal doğumda şu an için sabitlendiğiniz fiyat dışında hastaneye ödediğiniz bir ücret oluyor mu? Yoksa tüm ücretler dahil şekilde 30 bin midir ?
Es_ilhan esrabayhan yani ona takipliyim şu an ve başka bir ek ücret yok dedi sorduk. Sadece anestezi istersek ya da sezaryene dönerse ek ücret yükleniyor
Es_ilhan esrabayhan görselini eklemeye çalıştım fiyat listesinin ama ekleyemedim 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Ödeneler nakit bu arada kart olursa fark alınıyor
Es_ilhan clpa merhaba ☀️ Ayşenur Kaya nasıl acaba normal doğumu destekleyen bir doktor mu arkadaşım ona gitmeye başladı daha yeni hamile hiç bilmiyor daha da onun İçin soruyorum 🙏🧚🏻♀️
clpa Es_ilhan Ben memnunum herhangi bir sorun yaşamadım. Normal doğumu destekler mi bilmiyorum çocuk gelişini kendi hazırlar diye düşünüyorum sormadım 🙏🏻