Kızlar 34 haftalik gebeyim kasilmalarim olduğundan dolayı geçen hafta doktoruma gittim alttan bakmak istedi izin vermedim. Ama bu hafta kasılmalar daha da artınca korktuk eşimle bugün yine gittik durumu anlattik yine acilik var mı diye bakmak istedi bende bi cesaret izin verdim sandım ki normal alttan muayene gibi oluyor ama canım o kadar acıdı ki kendimi kastım doktor istediği gibi bakamadı ama önlem amaçlı progestan iğne ve hap verdi. O muayeneden sonra o kadar kötü oldum ki kendime gelmem 1 saati buldu izin verdiğime de pişman oldum. Hatta muayenden sonra 1 damla pembe akinti geldi zorlamdan dolayi sonra gelmedi zaten devamı ama o kadar zorlanmışım ki halen vajinam ağrıyor kimseyi de korkutmak istemem kendini kasmasam güzel geçebilirdi bir de benim vajinusmus geçmişim var alttan muayene olamıyorum. Doktoruma ben bu şekilde normal doğum yapamam sanırım dedim kendini öyle sartlama olursa olur olmazsa sezeryan yaparız stres yapma dedi. Ama bugün o kadar iyi anladım ki ben normal doğum yapmam bundan sonra asla alttan muayene olamam önceden yine oluyordum bir şekilde ama bugün resmen travma oldu bende:(