Bu konuda cok fazla bilgi sahibi yetkin kisi degilim ama basimiza geldigi icin yaziyorum . kardesim bebekken cok hiriltisi vardi. Gezmedikleri doktor kalmadi bos yere antibiyotikler kullandi. En son bir tane doktor 1 yasina kadar bazı bebeklerde hırıltı olabilir geniz eti yumusakligindan dolayi , 1 yasindan sonra kendi kendine gececek dedi ve öyle de oldu. Kendiliğinden gecti. yine doktora sormaniz en doğrusu