Cennetbozkaya1 Ben Ege istiyorum kızım da atlas olmasını istiyor farklı isim önerilerilerine de açığım ☺️
gmz0007 Cennetbozkaya1 atlasın bir anlamıda dünyanın bütün derdini sırtta taşımakmış bu yüzden yabancılar tercih etmezmiş yerinizde olsam ege koyardım
Eliffffkkkkkk Cennetbozkaya1 oğlum olursa koymayı düşündüğüm iki isim ☺️ cinsiyetimiz belli olunca bende ikisi arasında kalacağım sanırım ☺️
Tuliy5 gmz0007 Atlas zaten aslında dünyayı sırtında taşıyan bir yarı Tanrı Yunan mitolojisinde. Bu ismin bizde bu kadar yayılması çok yazık. Ege güzel bir isim
gmz0007 Tuliy5 evet aynen öyleymiş siz daha doğru anlatmışsınız ben tam hatırlayamadım.çok beğenip anlamına bakmıştım.isimin kişiye sirayet ettiğine inanıyorum o yüzden tercih etmem