kardelen54 39+2 de doğum yaptım çok güzel geçti şükürler olsun çok korkuyordum işte herkes sonrası çok kötü diyordu ama öyle olmadı hazırlandım ameliyathaneye alındım spinal anestezi oldum yatırdılar sondayi taktılar çok az bı sızı hissettim canım yanmadı sonra iki dakika sonra bebgimi aldılar eşimde yanımdaydı sonra kızımı gösterip temizleyip çıkardılar beni dikmeye başladılar tabi ameliyathane çok soğuktu ben çok üşüdüm tır tir titredim hemşireler sürekli iyimisin diyorlardı neyse çıkardılar beni özelde yaptım doğumumu ağrım biraz başlayınca ağrı kesici istiyordum seruma ekliyolardi o yüzden çok fazla ağrı çekmedim ayağa da kolay kalktım dik bir şekilde yürüdüm olabildiğince bidaha hamile kalırsam tercihim yine sezeryan olur biraz uzun oldu hakkını helal et açıklayıcı olsun diye her detayı anlatmaya çalıştım ayrıca anesteziyi atman için bol bol dinlen gerçekten çok iyi olur senin için