Brcun56 Kızlr doğum öncesi 2 ay doğum sonrası 2 ay izin veriliyor malum. Eğer 32.haftada çalışabilirlik raporu aldıktan sonra başka bir rahatsızlıktan dolayı rapor alırsak bu rapor süresi dogum sonrası 2 aya eklenip 4 ay olarak kullanılır mı
Eluskonunannesi Brcun56 maalesef doğum öncesi izinden sayıyorlar. Bende 32. Haftada aldım çalışabilir raporu. Grip bile olsam bir günlük rapor bile alsam doğum öncesi izinden düşüyormuş sonraya aktarılmıyor. Zaten doğum sonrasına beş hafta eklenebiliyor. Çünkü 37 de bırakmak gerekiyor
Yagmur223 Geçen hafta kontrolde doktoruma sordum normal rapor alamazsın alırsan çalışamaz olarak görünürsün dedi ama bilmiyorum bende tam olarak almadım o yüzden
ggmom Yagmur223 ben 32 de çalışabilir aldım 32+6 da 3 günlük istarahat rapor aldım sonra 33+6 da çalışamaz aldım