Herkese iyi geceler. Bugün 36 haftalık doğum yaptım. Malesef bebeğim solunum sıkıntısı ile yoğun bakıma alındı ve entübe edildi. Minicik bedeniyle savaşmaya çalışıyor bebeğim. Lütfen dualarınızı esirgemeyin evladımla birlikte sağsalim hastaneden çıkmak nasip olsun inşallah. Herkese sağlıklı bir hamilelik süreci ve kolay doğumlar diliyorum.