Merhaba hanımlar. Normalde 26/27/28 günde bir adet görüyorum. Bu ay adetime 8 gün kala başta leke şeklinde kanamam oldu. İlk pembe daha sonra kahverengi şeklindeydi. Daha sonra normal adet şeklinde olmaya başladım. Böyle bir şey yaşayıp hamile olan var mı acaba?