Dlrdilara oğlumda aldım zaten kiloluydu 2 ay ancak kullandm. Olmasa sıkıntı olmazdı. Dediğiniz gibi bnm arabada ağırdı. Şimdi hamileyim yine araba alıcm çok lararsız kalfım puset konusunda. Sırf puset örtüsü diktirdim diyr alayım dedm ama yok fiyat farkı çok var pusetsiz olanla. İlkinde zaten kullanmadkm. Hastahanede falan kullanırsa eski puseti kullanırım ki oğljmdada hastahaneye giderken arabasıyla gidiyorduk puseti taşımak inananın çok zor. İlk gün eşim sinirlendi hatta akıl işi mi bunu elde taşımak die. Yani arabayıda alıcaksam yanıma pusete ne gerek var diyoruö şimdi. Oyuzden normal araba alıcam. Daha hafif hem. Bide söyle bişey var pusetli olanlar iki parça oluyor çok yer kaplıyor ve parça ayrılarak katlanıyor. Buda tek başına bi yere giderken sıkımtı oluyor