Kızlar bebek arabası bakıyorum pusetli olanlar çok ağır. Yani 20 bini gözden çıkardık ama hepsini denedim hepsi ağır. Kabin boy olanlar da pusetsiz 😐 bebek doğduğunda puset şart mı? Ya da puset alıp doktora vb. Giderken puseti elimizde taşısak da normalde bebeği arabaya direkt yatırsak bize dönük yatmaması sorun olur mu? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız ☺️