Dileksunaa00 Reglime 5 gün var gebelik testinde silik çizgi görünce kan verdim 4.7 çıkmış sonuç böyle olup yükselen var mı?
Sny_hkn10 Dileksunaa00 Regli günü betam 4 çıkmisti sonrasında yükselmişti geç dollenmeymis sizin daha 5 gün varken ilerleyen zamanlarda yükselir inşallah hayırlı olsun ☺️
Elif-ada- Dileksunaa00 cnm ben yeni yasadim 2.93 ten ertesi gün 5.8 oldu 2 gün sonra 5.2 kimyasal oldu malesef değerin büyük ihtimal yükselir hakkında hayirlisi olsun
Busranuryarici Bende adetim bir gün geçince gitmiştim çıkmamıştı kanda. Üç gün daha bekledim sonrasında gittiğimde gozukmustu. Hayırlısı olsun hakkınızda 🥰
Sny_hkn10 Busranuryarici ne kadar değişik dimi yani yok yok diyoruz bir bakmisiz var Yok yok diyoruz gerçekten yok Yani enterasan bir olay bu hamilelik ☺️🤭🤭
Dileksunaa00 Yeniden merhaba güzel hanımlar 2 gün geçti ve erken gebelik testini tekrarladım bugün daha koyu çıktı çizgi en azından direk bakınca görülebiliyor kan verdim bakalım yükselmiş mi aşırı heyecanlıyım ☺️🙏🏼