Beyza17- ilk hamileliğimde benim beta baya yüksek çıkmasına düzenli artmasına rağmen 8. haftama kadar kese gözükmedi karından. (vajinal istemedim) şimdiki hamileliğimde 6. haftaya kadar karından baktı görmedi vajinal baktırdım göründü. rahmimin yapısı, göbekteki yağlar, karındaki gazdan vs gibi sebebplerden ötürü geç görünebiliyormuş. bana da dış gebeliktir vs. gibi bi sürü olumsuz şey söylediler. doktorlar her ihtimali pat diye söyleyebiliyolar. bence sizinde gayet sağlıklı gebeliğiniz olacak. 5 haftalık gebesiniz daha normal gözükmemesi